Loading Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Miten voimme ymmärtää milleniaalia tai nuorempaa työkaveria, asiakasta tai sukulaista?

13.04.2016 klo 20:00 - 23:00

Mikko Ampuja on vastanimitetty 15/30 Researchin toimitusjohtaja. Mikko on myös kiitetty puhuja ja on esitelmöinyt markkinoinnin teemoista mm. Amsterdamissa, Delhissä ja Helsingissä. Mikko on toiminut myös kansainvälisen Youth Research Partners -verkoston Euroopan puheenjohtajana.

15/30 Research tekee vuosittain tutkimusta suomalaisista nuorista, heidän arvomaailmastaan ja kulutuskäyttäytymisestään. Tässä muuttuvassa maailmassa on nuorten kuluttajien tapa toimia, elää ja nähdä maailmaa paljonkin erilainen edellisistä sukupolvista.

Tule kuulemaan miten voimme ymmärtää milleniaalia tai nuorempaa työkaveria, asiakasta tai sukulaista? Mikko auttaa meitä katsomaan maailmaa tämän 1980-2000-luvun alussa syntyneen sukupolvi Y:n silmien läpi.

Samalla pidetään WoManin Kevätkokous.
Ilmoittautuminen sulkeutui ti 5.4.

Lisätiedot

Päivämäärä:
13.04.2016
Aika:
20:00 - 23:00

Tapahtumapaikka

Café Köket
Aleksanterinkatu 28
Helsinki, 00170
+ Google Map

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.