Vuoden brändinrakentaja Finlayson: Uuden Finlaysonin tarina by Jukka Kurttila

Vuoden brändinrakentaja Finlayson: Uuden Finlaysonin tarina by Jukka Kurttila

”Pitää rakastaa ihmisten arkea enemmän kuin itseämme.”

Jukka Kurttila

”Pitää rakastaa ihmisten arkea enemmän kuin itseämme” kiteytti Jukka Kurttila Finlaysonin uusien omistajien näkemyksen WoManilaisille Finlaysonin flagship myymälässä Espalla keskiviikkona 18.5. Kevään viimeinen esiintyjämme keräsi ansioidusti ennätysyleisön. Jukka – entisessä elämässään mm. Bob Helsinkiä luotsannut, kaiken tehnyt ja nähnyt markkinointiguru – on muuttanut puheen toiminnaksi ja peräänkuuluttaa osa-omistajana ja toimitusjohtajana suvaitsevaisuutta ja vastuullisuutta.

”Arvot ovat tekoja, ei sanoja”

Ja yrityksen arvot lähtevät omistajista. Lähes 200-vuotias yritys koki uuden omistuksen myötä heräämisen tälle vuosituhannelle, entinen salaileva kulttuuri sai jäädä taakse ja sen myötä mukaan tulivat kokonaan uudet tavat tehdä bisnestä. Tom of Finland tekstiilit saivat osan omasta henkilökunnastakin nikottelemaan, ennen kuin loputkin myymäläpäälliköt seurasivat Helsingin esimerkkiä ja ottivat tuotteet myyntiinsä. Tänä keväänä tekstiilien kierrätyskampanja keräsi 15,000 kg tekstiilejä, joista taas alkaa Suomen ’räsyttäminen’. Myös laajentuminen on luonnollinen osa yrityksen uutta elämää ja mm. Ruotsissa avattiin ensimmäinen myymälä paraatipaikalla Tukholman uusimmassa ostoskeskuksessa muutama viikko sitten. Ja Aasiaan laajennutaan lisenssien kautta.

Jukan esitys oli positiivisen energinen ja antoi uskoa Suomen nousuun – jossa WoMan selvästi haluaa olla mukana, mikäli jotain voidaan päätellä illan päätteeksi tehdyistä ostoksista.

Kiitos Jukka ja Finlayson!

Jukka Kurttila kertoo Finlaysonin tarinaa taustallaan Tomppa-tuotesarja

Jukka Kurttila kertoo Finlaysonin tarinaa taustallaan Tomppa-tuotesarja

Finlaysonin innovaatio ja kesän 2016 uutuus

Finlaysonin innovaatio ja kesän 2016 uutuus

..

..

..

..

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.